EUS / ES

MATRIKULAPROZESUA

Etorkizunera begira bizi gara. Horregatik, gure ikasleak lan mundurako prestatzen ditugu, geroa gaurtik eraikitzen hasi eta etorkizuneko erronkei erantzuteko gai izan daitezen.

Ikasketak amaitzean industria alorrean lan egin nahi baldin baduzu, Armeria Eskola da aukerarik onena, etorkizunerako prestatuko zaituena, eta esparru profesionalera jauzi egiteko atea zabalduko dizuna.

Aukerarik onena,etorkizuna duena

Matrikulari begirako informazioa:

Maiatzaren 6tik 24ra, biak barne.

• Ikastetxean aurrez aurre egitea:
    Ordutegia: 09:00-14:00 / 15:00-17:00 (Ostiral arratsaldez itxita)

• Online egitea ikasgunea atariaren bitartez:
    Kontu izan beharrezkoa dela dokumentazioa eskaneatu eta eranstea.

• Informazio gehiago Ikaslan Gipuzkoako web atarian

• NAN fotokopia

• Espedientea

• Aurrez aurre: ekainaren 28a

• Online: ekainaren 28a

Uztailaren 5an

Uztailaren 10ean 12:00ak arte

Uztailaren 11an

• Ohiko matrikulazio-aldia:

• I. epea: uztailaren 11atik 15era (14:00ak arte), biak barne.

• II. epea: uztailaren 17an.

• III. epea: uztailaren 19tik 22ra, biak barne.

• Ezohiko matrikulazio-aldia:

• Uztailak 23 eta 24 eta irailaren 2tik urriaren 18ra, biak barne.

Gogoratu Armeria Eskolaren eskaintza osoa web orri honetan bertan duzula, hemen esteka.

Heziketa-ziklo gehienak euskaraz eta gaztelaniaz eskaintzen ditugu, baina jakin D ereduak euskarazko B1 eta B2 mailak ziurtatzen dituela eta lana aukitzeko aukerak zabaltzen dituela. D ereduaren abantailak ikusteko klikatu hemen.

Gainera, Mekatronika industrialeko, Automatizazioko eta Robotika Industrialeko, Produkzioaren Programazioa Fabrikazio Mekanikoan eta Diseinua Fabrikazio Mekanikoan heziketa-zikloetan, moduluak ingelesez egiteko aukera duzu.

AUKERARIK ONENA, ETORKIZUNA DUENA. AUKERARIK ONENA, ETORKIZUNA DUENA. AUKERARIK ONENA, ETORKIZUNA DUENA.

Ezagutu Armeria Eskolaren ikasketa eskaintza: