EUS / ES

MATRIKULAPROZESUA

Etorkizunera begira bizi gara. Horregatik, gure ikasleak lan mundurako prestatzen ditugu, geroa gaurtik eraikitzen hasi eta etorkizuneko erronkei erantzuteko gai izan daitezen.

Ikasketak amaitzean industria alorrean lan egin nahi baldin baduzu, Armeria Eskola da aukerarik onena, etorkizunerako prestatuko zaituena, eta esparru profesionalera jauzi egiteko atea zabalduko dizuna.

Aukerarik onena,etorkizuna duena

Matrikulari begirako informazioa:

Maiatzaren 6tik 24ra.

Online: maiatzaren 24ra arte.

• Ikastetxean aurrez aurre egitea:
    Ordutegia: 09:00-14:00 / 15:00-17:00 (Ostiral arratsaldez itxita)

• Online egitea ikasgunea atariaren bitartez:
    Kontu izan beharrezkoa dela dokumentazioa eskaneatu eta eranstea.

• Informazio gehiago Ikaslan Gipuzkoako web atarian

• NAN fotokopia

• Espedientea

• Ekainaren 28ra arte: dokumentazioa online edo aurrez aurre ikastetxe batean aurkezten dutenentzat.

• Ekainaren 21ra arte: gainerakoak.

Uztailaren 5a

Uztailaren 10ko 12:00ak arte

Uztailaren 11a

• Ohiko matrikulazio-aldia:

• I. epea: uztailaren 11etik 15ko 14:00ra bitartean.

• II. epea: uztailaren 17an.

• III. epea: uztailaren 19tik 22ra.

• Ezohiko matrikulazio-aldia:

• Uztailaren 23 eta 24an eta irailaren 2tik urriaren 18ra bitartean.

• Ikasle errepikatzaileek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren 28 arteko epea dute matrikula egiteko

• Ordainketaren agiria

• Argazki bat (izen-abizenak atzean idatzita)

• ORDAINKETA

• Zenbatekoa: 185 € (espezialitateko ikasleak 100 €)

• Kontzeptua: Tresnak, Segurtasun-oinetakoak, Ikasleentzako bata pertsonalak, oinarrizko eskola-asegurua, aseguru pribatu osagarria, lan-poltsa zerbitzua eta ekintza osagarriak ordaintzeko

• Ordainketa non egin:

• Kutxaren kontu korrontean: ES12 2095 5035 0110 6051 9435

• Ordainketa nola egin:

• Online formatuan

• Dirua zuzenean kutxazain automatikoan sartuta

• Oharra: Ordainketa egiteko ezin da Kutxako leihatila zerbitzua erabili

Gogoratu Armeria Eskolaren eskaintza osoa web orri honetan bertan duzula, hemen esteka.

Heziketa-ziklo gehienak euskaraz eta gaztelaniaz eskaintzen ditugu, baina jakin D ereduak euskarazko B1 eta B2 mailak ziurtatzen dituela eta lana aukitzeko aukerak zabaltzen dituela. D ereduaren abantailak ikusteko klikatu hemen.

Gainera, Mekatronika industrialeko, Automatizazioko eta Robotika Industrialeko, Produkzioaren Programazioa Fabrikazio Mekanikoan eta Diseinua Fabrikazio Mekanikoan heziketa-zikloetan, moduluak ingelesez egiteko aukera duzu.

AUKERARIK ONENA, ETORKIZUNA DUENA. AUKERARIK ONENA, ETORKIZUNA DUENA. AUKERARIK ONENA, ETORKIZUNA DUENA.

Ezagutu Armeria Eskolaren ikasketa eskaintza: