52671736482_286b39e89c_o

Industria-mantentzearen digitalizazioa teknikari espezialistak industria-inguruneetan mantentze-lanak digitalizatzeko proiektuak ezartzen eta kudeatzen dituzten profesionalak dira. Azken belaunaldiko teknologiak aplikatu eta kalitate-, segurtasun- zein ingurumenarekiko errespetu-baldintzak betetzen dituzte.

Espezializaio honek enpresa publiko zein pribatuek mantentzentzearen digitalizazio arloan eskatzen dituzten lanbide-profil kualifikatuen beharrei erantzuten die.

Ikusi bideoa

Espezializaziorako sarbidea ematen duten zikloak:

• Produkzioaren Programazioa Fabrikazio Mekanikoan
  • Fabrikazio Meanikoko Diseinua
  • Sistema Elektroteknikoak eta Automatizatuak
  • Mekatronika Industriala
  • Mantentze-lan Elektronikoa
  • Automatizazioa eta Robotika Industriala
  • Produktu Farmazeutikoak
  • Bioteknologikoak eta antzekoak Fabrikatzea
  • Proiektuak eta Instalazio Termikoak eta Fluidodunak Mantentzea
  • Kimika Industriala
  • Elikagaien Industriako Prozesuak eta Kalitatea

Espezializaziorako sarbidea ematen duten zikloak: Goi mailako heziketa zikloak

Ikastaro mota: Industria-mantetzearen digitalizazioan espezializazioa. (480/2020 Errege Dekretua, apirilaren 7koa)

Iraupena: Guztira 990 ordu izango ditu, horietatik 330 lantokiko prestakuntzan.

Formatua: prestakuntza arrunta edo Duala (prestakuntza eta lana integratuz).

Armeria Eskolak emandako espezializazioa

Laneratze-tasa ia erabatekoa

Lan-poltsa

Metodologia berritzaileak

Nazioartekotzeko bekak

Heziketa duala

Hauek dira, besteak beste, espezializazioan lantzen diren ekipoak eta teknologiak

• Enpresa eta erakundeen aktiboak kudeatzeko ERP softwarea, ODOO.

• Ultrasoinuak ikuskatzeko SDT200 detektagailua.

• Adash A4404 bibrazio-analizagailua, mantentze prediktiboa egiteko

• FLIR kamera termografikoa eta bere softwarea prozesuen egoera monitorizatzeko.

• Fixtur laser-lerrokagailua doitasun handiko muntaketa eta mantentze-lanetarako, eta PRE-4040 uhalen tentsioak ikuskatzeko laser-neurgailua.

• Piezak digitalizatzeko eskanerra duen argi-makina egituratua, Solutionix eta Creaform etxeko laser-eskanerra

• Pcdmis cad++ programa eta Hexagon etxeko hiru dimentsioko  Mistral makina, prozesuz kanpoko neurketak egiteko. Baita, Mcosmos Off-line programa eta Mitutoyo etxeko Crysta Apex makina tridimentsionala.

• Pieza haundientzako Hexagon etxeko Romer beso neurtzailea.

• Makina bat digitalizatzea, hodeiarekin datuak trukatuz, Gateway IoT2040, Node-red eta Raspberry-pi sistemetatik abiatuta.

• Node-red sareko protokolo irekiak: MQTT edo OPC UA.

• UBIDOTS eta THINGSBOARD web zerbitzariak, datuak bistaratu, aztertu eta aldatzeko.

• Makinak digitalizatzeko eta analisi aurreratuak egiteko IFM etxeko Moneo sistema inplementatzea

Industria-ingurunetan mantentze-lanak digitalizatzeko proiektuak ezartzea eta kudeatzea, azken belaunaldiko teknologiak aplikatuz eta kalitate-, segurtasun- eta ingurumenarekiko errespetu-baldintzak betez.

Irteera profesionalak

• Mantentze-lan industrialen digitalizazioan espezialista

• Automatizazio eta digitalizazio industrialean aditua.

• Digitalizazio industrialeko arduraduna

• Testatzeko eta martxan jartzeko arduraduna.

• Aplikazio elektronikoen prototipoen garatzailea eta muntatzailea.

Espezializazioaren azken fasean praktikak enpresan egin ahalko dituzu eta nahiago baduzu,  espezializazio osoa Dual formatuan egin dezakezu. Aurrez aurreko prestakuntza 660 orduko da, eta enpresako egonaldia 330 ordukoa.

Hauek dira espezializazioaren eduki- eta iraupen-blokeak:

Ikaskuntza-esparruakOrdutegia esleitzea
Metrologia eta instrumentazio adimenduna.110 ordu
Mantentze industrialaren estrategiak.176 ordu
Segurtasuna industria-mantentzean.132 ordu
Makineria, sistemak eta ekipoak monitorizatzea.88 ordu
Mantentze-lanetan laguntzeko sistema aurreratuak.154 ordu
Lantokiko prestakuntza330 ordu

Aurreko edizioetan espezializazioan parte hartu duten enpresak honako hauek dira:

ibermatika
sariki
biele
abc
eitek
epc
dana
egile
hre
gri
savvi
danobattxiki
bostlan
izarra

Informazio gehiago nahi baduzu, eskatu

Zikloari buruzko argibide gehiago behar baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan.